Recepciós-titkárnő munkatársat keresünk Dunaharasztiban
Alarm&Automatic System Kft.
Dunaharaszti
2019. 04. 09.
Nálunk a helyed, ha szeretsz irodában dolgozni, nem riasztanak el bonyolultabb feladatok, és bírod, ha időnként pörgős a munka.
Feladatok
- Céghez bejövő telefonok és üzenetek fogadása, továbbítása
- Számlák írása, postázás és egyéb adminisztrációs ügyintézések
- Az ügyvezető és a műszaki vezető munkájának támogatása
- Nyilvántartások és statisztikák vezetése
- Kapcsolattartás ügyfeleinkkel, partnereinkkel
Elvárások
- Középfokú végzettség, irodai munka területén szerzett tapasztalat, gyakorlat
- Kiváló kommunikáció írásban és szóban
- Windows, Word, Excel, Outlook, Internet felhasználói ismeret
- Gyors, gyakorlatias munkavégzés
Előnyök
- Értékesítés, HR vagy marketing iránti érdeklődés, vagy ezeken a területeken szerzett tapasztalat
- Német vagy angol nyelvtudás
Amit kínálunk
- Teljes munkaidős, bejelentett munkahely
- Magas fizetés, munkába járás támogatása
- Segítség a betanuláshoz, hogy gyorsan sikeres lehess
- Komoly adminisztrációs feladatok és karrier lehetőség
- Segítőkész, emberi környezet
- Szakmailag felkészült, összetartó csapat
- Hosszú távon is biztos, stabil, kiszámítható munkahelyed lesz egy közel 20 éve folyamatosan növekedő cégnél
Ha vállalod ezt a kihívást, és szívesen lennél csapatunk tagja, küldj egy fényképes önéletrajzot a "Jelentkezem" gombra kattintva.
Az alábbi hirdetés már lejárt, ezért nincs lehetőség a jelentkezésre!
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő 8 óra
Munkarend
- Általános